Jak banka vytvořila aplikaci, která zkracuje dobu zpracování faktur o 75 %
Výzva
Pro tuto banku bylo zpracování faktur ruční a časově náročné – přijměte fakturu, přejděte na skener, naskenujte jednu fakturu po druhé, vraťte se zpět na stůl, otevřete každé výsledné PDF a poté extrahujte a ručně z klávesnice vyberte fakturační data do firemního ERP systému.
Řešení
Pro digitalizaci dokumentů a automatizaci pracovních postupů banka vyvinula vlastní řešení: aplikaci pro tento úkol, kterou lze snadno nainstalovat do multifunkčních zařízení s technologií Xerox® ConnectKey® a také do mobilních zařízení zaměstnanců. Se svou novou vlastní aplikací banka zkrátila dobu zpracování faktur ze 40 hodin měsíčně na pouhých 10 hodin měsíčně.
V akci
1. Připraveno k provedení
Josh, spolupracovník velké banky, potřebuje zpracovávat denní faktury společnosti. Přistoupí k Xerox® MFP a vloží do podavače více než 100 faktur.
2. Denní úkoly jednoduše
Stiskne tlačítko Skenování faktur a faktury jdou přímo do bankovního systému. Práce je hotová!
3. Navrženo s ohledem na efektivitu
Díky vlastní aplikaci banky trvalo Joshovi dokončení této úlohy několik sekund, což mu umožnilo přejít na jiné úkoly a ponechat multifunkční tiskárnu zdarma pro ostatní zaměstnance.
4. Zlepšení obchodních procesů
Vlastní aplikace banky zvýšila efektivitu, snížila náklady, zrychlila zisky a vedla ke šťastnějším zaměstnancům.