Office Workflow Solutions

Platforma Workplace Assistant nabízí chytřejší workflow řešení

Your Workplace Assistant je platforma na vaší tiskárně nebo multifunkční tiskárně Xerox využívající technologii ConnectKey®, pracovní aplikace a software, která poskytuje chytřejší řešení pracovních postupů. Můžete digitalizovat a transformovat dokumenty, propojovat systémy, zefektivňovat procesy a automatizovat pracovní postupy. Otevřete nové možnosti pro efektivnější pracoviště, chytřejší, rychlejší a bezpečnější práci.

Xerox® All In Plan

Tiskárny, služby, spotřební materiál a výběr aplikací pro produktivitu za jednu nízkou měsíční sazbu s Xerox® All In Plan.

Nástroje pro práci na dálku

Nabízíme IT služby, notebooky, nepřetržitou podporu a další, které vám pomohou zajistit hladký chod vašeho podnikání odkudkoli.

Xerox® Content Hub

Udržujte obsah relevantní, přizpůsobivý a připravený k použití – ať jste kdekoli.

Jaké řešení pracovního postupu potřebujete?

Změňte účel svých papírových dokumentů

S našimi řešeními pracovních postupů můžete své papírové dokumenty snadno převést do flexibilních, použitelnějších formátů Word® nebo Excel®, které vám umožní je upravovat. Můžete je přeložit do jiných jazyků. Papírové dokumenty můžete dokonce převést a poté poslouchat jako zvukový soubor MP3.

Konverze dokumentu

Aplikace
Okamžitě převádějte papírové dokumenty do formátů Word® nebo Excel®. Žádný dotyk, žádný server, není potřeba samostatný software.

Skenování
Získejte kontrolu nad převodem a úpravami dokumentů pomocí pohodlných řešení pro skenování.

Jiné formáty

Překlad
Přeložte papírové dokumenty do jiného jazyka stisknutím tlačítka – šetříte čas a peníze.

Zvuk
Použitelnější informace díky převodu papírových dokumentů na zvukové soubory MP3, které můžete poslouchat kdykoli a kdekoli.

Zálohujte a ukládejte vytištěné dokumenty

Přeměňte tištěné dokumenty na digitální zdroje. Snadno skenujte a okamžitě archivujte a obnovujte informace. Aby byl důležitý obsah přístupný a prohledávatelný, může vaše multifunkční zařízení směrovat dokumenty přes vaši síť přímo do svého koncového umístění, ať už lokálně nebo v cloudu.

Cloudové úložiště

Cloudové konektory
Použijte jednoduché cloudové konektory pro skenování a tisk z vašeho hostovaného úložiště – přímo z vaší multifunkční tiskárny.

Obchodní řešení
Používáte klíčové aplikace pro výdaje, smlouvy a formuláře? Pomocí konektorů směrujte dokumenty přímo ke zpracování.

DocuShare® Flex
Použijte cloudovou správu obsahu k přeměně informací na použitelnou inteligenci – a pracujte chytřeji a rychleji.

Vnitřní úložiště

Správa dokumentů
Použijte DocuShare® ke zvýšení efektivity znalostních pracovníků zacílením na průnik lidí, papíru a procesů.

Skenování dokumentů
Převeďte papírové dokumenty do digitálního formátu, což vám umožní snadno odesílat e-mailem, ukládat, upravovat a získávat obsah.

Snižte náklady na tisk

Uživatelé často tisknou nesprávnou položku, vybírají nesprávná nastavení tisku, tisknou znovu kvůli chybám a další. Jednoduchá řešení pracovních postupů pomáhají vyhnout se plýtvání tiskem – a tiskovými náklady – tím, že drží tiskové úlohy v zabezpečené frontě, dokud není uživatel připraven, před vydáním použijí výchozí, ale měnitelná nastavení, nebo v případě potřeby úlohy jednoduše odstraní.

Aplikace a řešení

Řešení na pracovišti
Zvyšte mobilní produktivitu připojením, ovládáním a správou své flotily tiskáren – jakékoli značky a kdekoli.

Autentizace, autorizace, účetnictví
Udržujte nízké náklady a vysoké zabezpečení s řešeními, která sledují aktivitu uživatelů, spravují náklady na dokumenty, chrání důležitá data a zabraňují neoprávněnému použití zařízení.

SignMe
Odstraňte nákladné papírové formuláře a nahraďte časově náročné skenování bezproblémovým, jediným krokem pro koncového uživatele.

Spravované tiskové služby

Zlepšete způsob správy tiskového výstupu, spotřebního materiálu, podpory a lidí a procesů, které se s nimi prolínají.

Zabezpečte si pracovní tok dokumentů

Papírové dokumenty mohou být ponechány na výstupních přihrádkách tiskárny a na stolech, což ohrožuje informace. A elektronické dokumenty mohou být uchovávány nešifrované nebo odeslány nesprávné osobě nebo na úložiště. Zabezpečte své naskenované a vytištěné dokumenty pomocí šifrování, ochrany heslem, ověřování, přímého směrování a dalších metod.

Tisk

Řešení na pracovišti
Zajistěte, aby vaše tisková zařízení byla připojena stejně jako vy, aniž byste museli obětovat pohodlí, zabezpečení nebo cenovou dostupnost.

Autentizace, autorizace, účetnictví
Autentizace, AuthorizatiKeep stojí nízké a zabezpečení vysoké s řešeními, která sledují aktivitu uživatelů, spravují náklady na dokumenty, chrání kritická data a zabraňují neoprávněnému použití zařízení.

Zabezpečení zařízení

Získejte holistický přístup k zabezpečení, který chrání všechny součásti systému a zranitelná místa před průniky.

Skenování

Řešení na pracovišti
Zvyšte mobilní produktivitu připojením, ovládáním a správou své flotily tiskáren – jakékoli značky a kdekoli.

Skenování dokumentů
Převeďte papírové dokumenty do digitálního formátu, což vám umožní snadno odesílat e-mailem, ukládat, upravovat a získávat obsah.

SendSecure
Vyměňujte si citlivá data snadno, spolehlivě a bezpečně, doplněná auditní stopou pro dodržování předpisů.

Záznamy pacientů
Bezpečně posílejte data pacientů pomocí pracovního postupu výměny klinických dokumentů v souladu s HIPAA – přímo z vaší multifunkční tiskárny.

Automatizujte své interní procesy

Interní procesy často zahrnují manuální, časově náročné kroky, a proto je nalezení správné aplikace nebo řešení zásadním obchodním rozhodnutím. Zjednodušte a automatizujte úlohy pomocí řešení pracovních toků, která zajistí, že dokumenty budou odesílány přímo do systémů, na které se vaše firma spoléhá – s minimálními zásahy – a splňují vaše specifické obchodní potřeby.

Aplikace a řešení

Obchodní řešení
Podnikům se daří díky procesům, které přinášejí definované výsledky, ale mnohé nefungují optimálně. Naše aplikace vám pomohou zjednodušit a zautomatizovat každodenní kancelářské činnosti a zvýšit produktivitu.

Komunikace
Používáte klíčové aplikace pro výdaje, smlouvy a formuláře? Pomocí konektorů směrujte dokumenty přímo ke zpracování.

Cloudové konektory
Použijte jednoduché cloudové konektory pro skenování a tisk z vašeho hostovaného úložiště – přímo z vaší multifunkční tiskárny.

Skenování dokumentů
Převeďte papírové dokumenty do digitálního formátu, což vám umožní snadno odesílat e-mailem, ukládat, upravovat a získávat obsah.

Přizpůsobení

Splňte jedinečné potřeby vaší organizace pomocí naší služby přizpůsobení, která přizpůsobí řešení konkrétním obchodním požadavkům.

Podpora pracovníků se zdravotním postižením

Vylepšete každou uživatelskou zkušenost a podpořte zaměstnance, kteří potřebují trochu pomoci navíc, pomocí řady aplikací a softwarových řešení pracovních toků. Můžete například uživatelům poskytnout přístup k funkcím tiskárny prostřednictvím hlasového ovládání a učinit dokumenty použitelnějšími jejich převodem na zvukové soubory.

Gabi® Voice

Poskytněte svým zrakově postiženým uživatelům snadný přístup k funkcím tiskárny prostřednictvím hlasově ovládaných systémů.

Audio převod

Udělejte dokumenty lépe použitelné pro zrakově postižené tím, že je převedete na zvukové soubory MP3.

Digitální komunikace Mywork

Pomocí této mobilní aplikace budou uživatelé moci ovládat multifunkční tiskárny svým hlasem.

Xerox a sekce 508

Seznamte se s naší hrdou tradicí navrhování produktů, které jsou přístupné lidem s postižením.



Zaujalo Vás to?

Kontakt

Kontaktujte mě

Chcete více informací?

XDOC DS s.r.o.

NAGANO PARK I.
U Nákladového nádraží 3146/6
130 00 Praha 3

    Budeme Vás kontaktovat