Extranet

Extranety usnadňují efektivní a dokonce mezipodnikovou výměnu dat. Obchodní proces lze zvládnout snadněji, rychleji, nákladově efektivněji, transparentně a stále v zabezpečeném prostoru. Zejména u rutinních úkolů a jasně definovaných postupů lze zkrátit dobu pro zpracování úkolu.

Konkurenční výhody

Optimalizace procesů

B2B portál umožňuje zlepšit obchodní procesy mezi společnostmi jejich standardizací a automatizací. To šetří čas i peníze a vede ke znatelně vyšší kvalitě služeb.

Tok informací

Udržujte své obchodní partnery vždy aktuální prostřednictvím kanálu novinek v extranetu. Všichni uživatelé mají kdykoli přístup ke příspěvkům s informacemi. Tvůrce příspěvku může individuálně určit, zda je příspěvek určen všem uživatelům nebo jen konkrétní skupině.

Přístup k datům

Poskytování údajů je rozhodující pro vzájemnou konkurenční výhodu. Import dat a jejich analýzu lze sdílet jednoduše, bezpečně a vždy aktuálně.

Začlenění

Díky extranetu mohou být partneři a zákazníci začleněni efektivněji a přímo. Kvalita podpory zlepšuje, aniž by došlo ke zvyšování výdajů na podporu, protože informace jsou k dispozici, když jsou potřeba. Díky tomu se procesy lze zvládnout efektivněji. To zvyšuje spokojenost obchodních partnerů – i bez komunikace tváří v tvář.

Přístupy pod kontrolou

B2B portál umožňuje externím partnerům přístup k informacím a pracovním postupům prostřednictvím jednotné platformy. Přístup lze přesně definovat a spravovat pomocí jednoduchého systému.

Vždy aktuální

Když jsou informace distribuovány prostřednictvím e -mailu, obvykle to vede k jakési „stínové správě“ – příjemci ukládají dokumenty a e-maily do vlastních struktur. Klíčový problém nastává, když je třeba informace pozměnit. Společný B2B portál umožňuje udržovat informace vždy aktuální. To znamená, že uživatelé vždy najdou nejnovější informace, když k nim přistupují.

Vyhledávání

Na portálu je mnohem snazší najít informace než v systému souborů. Když jsou data uložena v databázi na portálu, každý objekt lze klasifikovat podle různých atributů. Hledání je díky tomu výrazně jednodušší. Můžete použít fulltextové vyhledávání, případně ho kombinovat s metadaty dokumentu (klíčová slova, kategorie, datum publikace atd.).

Jak nás hodnotí
BEST-RMG Reisen Management AG

Na Intrexx se mi nejvíc líbí, že si s tím můžete poradit sami, aniž byste museli spoléhat na drahé poskytovatele IT služeb. Šetříme spoustu času při každodenní práci s naším novým extranetem, který je speciálně přizpůsoben našim potřebám.

Frauke Siech, IT projektového managementu & supervisor cestovní kanceláře

Vytvořte si své řešení na míru pomocí Intrexxu

S Intrexxem můžete extranet vytvořit snadno, rychle a bez velkého úsilí v programování. Díky tomu můžete svým zákazníkům a partnerům poskytnout bezpečný a personalizovaný přístup k důležitým informacím, udržovat je vždy aktuální a posílit své obchodní vztahy, aniž byste navýšili výdaje na IT podporu.

Zaujalo Vás to?

Kontakt

Kontaktujte mě

Chcete více informací?

Audit zdarma

XDOC DS s.r.o.

NAGANO PARK I.
U Nákladového nádraží 3146/6
130 00 Praha 3

    Budeme Vás kontaktovat













        Jak mi Intrexx umí pomoci?

        Chci audit ZDARMA

        Analýza —> zjištění —> doporučení —> úspory