DOCU-in skenování

NECHEJTE RUTINU DĚLAT SYSTÉMEM INTREXX

Zajímejte se o řešení, která Vám pomáhají!

S vysokou návratností investic, se analogové stává digitálním a komplikované se stává snadným. AUTOMATIZUJTE!

Váš dokument

(faktura, formulář apod.)

Nezáleží na vstupním formátu dokumentu, může být použit např. již vytvořený PDF dokument, tak i dokument v originální papírové formě, který pomocí již Vámi používaného multifunkčního zařízení dostanete do prostředí  systému DOCU-in

DOCU IN

(OCR, vytěžení dat)

V jádru systému DOCU-in, dojde ke zpracování a rozpoznání dat OCR (vytěžování) pro následné vložení konkrétních, požadovaných informací (adresa, položka, cena atp..),  do Vašeho systému – podnikový systém, ERP, CRM..

Váš systém

(ERP, DMS)

Požadovaná konečná destinace (CRM, ERP, DMS atp.) s požadovanými daty a informacemi. Připravenost pro další zpracování, např. finální zaúčtování – odbouraná manuální rutinní činnost – úspora času, lidského zdroje..vyšší efektivita 

Jednoduše, rychle, automaticky a spolehlivě, data do Vašich systémů

“Digital Workplace” by Intrexx DOCU-in

Využijte lépe potenciál Vašich kolegů, zaměstnanců

Úspora času zaměstnance = vyšší výkon celé firmy

  • Úspora času zaměstnance (využijte potenciál a schopnosti vašich zaměstanců lépe a efektivněji)
  • Rychlá návratnost počáteční investice 
  • Pro představu:  cca 30% času průměrné mzdy zaměstnance / měsíc v ČR, rutinní činnost s příchozími dokumenty –  s našim řešením očekávaná návratnost investice přibližně do 12 měsiců

Dokážete využít zmiňovaných 30% času odborněji, efektivněji?

Jde to jednoduše, rychle a levně..

  • Rychlost nasazení – implementace do Vašeho prostředí je bezkonkurenční (diky unikátní platformě INTREXX)
  • Zaškolení a možnost samostatné tvorby šablon pro faktury = flexibilita a nezávislost na dodavateli řešení (přizpůsobení novým typům faktur od vašich dodavatelů)
  • Snadná uživatelská obsluha
  • VY A VAŠI ZAMĚSTANCI ZÍSKÁTE VÍCE ČASU NA SOFISTIKOVANĚJŠÍ ČINNOST

Databázově jsme kompatibilní

Systémová “téměř” nezávislost..

  • Integrace s Vašimi systémy jako základní předpoklad flexibility moderního portálového řešeni
  • Automatické vkládání a vytěžování dat z faktur do vašeho systému (účetní systémy, ERP, CRM)
  • Eliminace chybovosti (možnost úpravy však stále zůstává)
  • Automatizace celého procesu předpřípravy např. pro zaúčtování

A tím to zdaleka nekončí…

Platforma INTREXX = nástroj na tvorbu WEB portálů, který dokáže:

  • sjednotit vaše data do jednoho přehledného prostředí – máme k dispozici velkou paletu adapterů a nejnovější technologie!
  • sestavit Vám na míru přesně takové aplikace, jaké vaše společnost potřebuje – neznáme nic jiného než individuální přístup!
  • vytvářet schvalovací procesy a tím automatizovat práci ve vaší společnosti – už žádné běhání s papírem!
  • fulltextově vyhledávat a archivovat Vaše data – už žádné zdlouhavé dohledávání!
  • data ze všech Vaších systémů strčit doslova do kapsy – díky responzivnímu designu a mobilní aplikaci!

Zaujalo Vás to?

Kontakt

Kontaktujte mě

Chcete více informací?

Audit zdarma

    Budeme Vás kontaktovat













        Jak mi Intrexx umí pomoci?

        Chci audit ZDARMA

        Analýza —> zjištění —> doporučení —> úspory