Xerox® Content Hub

Udržujte obsah relevantní, přizpůsobivý a připravený k použití – ať jste kdekoli.

Dokumenty se v průběhu času vyvíjejí, od drobných změn, jako je přidání data a času pro konkrétní událost, po úpravy kopírování a regulační aktualizace. Jako klíčové hnací síly mnoha obchodních transakcí spoléhají společnosti na snadno dostupný a aktuální obsah, aniž by se musely obávat, zda sdílejí nejnovější revizi. S přílivem zaměstnanců pracujících na dálku je tvorba a organizace dokumentů stále více nesouvislá. V důsledku toho je pro zaměstnance stále obtížné sledovat nejnovější revize a zajistit konzistentní branding ve všech dokumentech.

Přijměte digitální transformaci pro distribuovanou pracovní sílu.

Jak se digitální transformace zrychluje, tradiční úložiště dokumentů se statickými dokumenty a čísly revizí uvedenými v názvech souborů již nestačí. Je čas upgradovat vaše úložiště dokumentů na zabezpečené, cloudové, centralizované digitální centrum. Xerox® Content Hub usnadňuje týmům přístup, aktualizaci, personalizaci a používání nejnovějšího značkového a místního obsahu, kdykoli jej potřebují – a zároveň snižuje náklady.

Xerox Content Hub je více než statické úložiště a představuje bezpečnou a dynamickou kreativní platformu pro zaměstnance, kteří mají nezávislý 24/7 přístup k profesionálně vyhlížejícím šablonám dokumentů, aby mohli provádět všechny potřebné změny a tisknout je lokálně nebo digitálně.

Profesionálně navržené šablony dokumentů vytvořené pro snadné aktualizace a sledování.

Každý firemní portál je předem načten „startovací sadou“ šablon dokumentů, které vašemu podnikání poskytují výchozí bod pro ukázku osvědčených postupů a pokročilých možností použití profesionálně navržených dokumentů, které jsou zároveň adaptabilními šablonami. Pomocí Content Hub budou koncoví uživatelé moci nezávisle personalizovat šablonu dokumentu a vytvořit z ní instanci, která je relevantní pro jejich okamžité potřeby.

Vytvoření dokumentu jako přizpůsobitelné šablony znamená, že pokud je třeba změnit právní text, lze jej změnit jednou v datovém souboru a poté na vyžádání stáhnout pokaždé, když je potřeba instance dokumentu. Použití šablon zajišťuje, že kdekoli jsou vytvářeny dokumenty, používají nejnovější, schválenou verzi všech prvků dokumentu.

Umožněte svým zaměstnancům přizpůsobit značkové materiály, tištěné na vyžádání, zvýšit zapojení a ušetřit náklady, aniž by potřebovali grafické designéry a externí kreativní agentury. Transformujte organizaci dokumentů vaší společnosti a snižte náklady pomocí stále zelených aktiv, to vše na jednom centralizovaném místě – Xerox Content Hub.

Startovací sada Xerox® Content Hub to usnadňuje.

Udržování konzistentního, včasného a profesionálního obsahu a přístup k němu nemusí být těžké. Vytvořili jsme sadu odvětvových a profesionálně navržených šablon, které vám pomohou začít.

Zaujalo Vás to?

Kontakt

Kontaktujte mě

Chcete více informací?

    Budeme Vás kontaktovat