NECHEJTE RUTINU DĚLAT SYSTÉMEM INTREXX
Zajímejte se o řešení, která Vám pomáhají!
S vysokou návratností investic, se analogové stává digitálním a komplikované se stává snadným. AUTOMATIZUJTE!
Váš dokument
(faktura, formulář apod.)

Nezáleží na vstupním formátu dokumentu, může být použit např. již vytvořený PDF dokument, tak i dokument v originální papírové formě, který pomocí již Vámi používaného multifunkčního zařízení dostanete do prostředí systému DOCU-in
DOCU IN
(OCR, vytěžení dat)

V jádru systému DOCU-in, dojde ke zpracování a rozpoznání dat OCR (vytěžování) pro následné vložení konkrétních, požadovaných informací (adresa, položka, cena atp..), do Vašeho systému – podnikový systém, ERP, CRM..
Váš systém
(ERP, DMS)

Požadovaná konečná destinace (CRM, ERP, DMS atp.) s požadovanými daty a informacemi. Připravenost pro další zpracování, např. finální zaúčtování – odbouraná manuální rutinní činnost – úspora času, lidského zdroje..vyšší efektivita
Jednoduše, rychle, automaticky a spolehlivě, data do Vašich systémů
“Digital Workplace” by Intrexx DOCU-in
Využijte lépe potenciál Vašich kolegů, zaměstnanců
Úspora času zaměstnance = vyšší výkon celé firmy
- Úspora času zaměstnance (využijte potenciál a schopnosti vašich zaměstanců lépe a efektivněji)
- Rychlá návratnost počáteční investice
- Pro představu: cca 30% času průměrné mzdy zaměstnance / měsíc v ČR, rutinní činnost s příchozími dokumenty – s našim řešením očekávaná návratnost investice přibližně do 12 měsiců
Dokážete využít zmiňovaných 30% času odborněji, efektivněji?
Jde to jednoduše, rychle a levně..
- Rychlost nasazení – implementace do Vašeho prostředí je bezkonkurenční (diky unikátní platformě INTREXX)
- Zaškolení a možnost samostatné tvorby šablon pro faktury = flexibilita a nezávislost na dodavateli řešení (přizpůsobení novým typům faktur od vašich dodavatelů)
- Snadná uživatelská obsluha
- VY A VAŠI ZAMĚSTANCI ZÍSKÁTE VÍCE ČASU NA SOFISTIKOVANĚJŠÍ ČINNOST
Databázově jsme kompatibilní
Systémová “téměř” nezávislost..
- Integrace s Vašimi systémy jako základní předpoklad flexibility moderního portálového řešeni
- Automatické vkládání a vytěžování dat z faktur do vašeho systému (účetní systémy, ERP, CRM)
- Eliminace chybovosti (možnost úpravy však stále zůstává)
- Automatizace celého procesu předpřípravy např. pro zaúčtování
A tím to zdaleka nekončí…

Platforma INTREXX = nástroj na tvorbu WEB portálů, který dokáže:
- sjednotit vaše data do jednoho přehledného prostředí – máme k dispozici velkou paletu adapterů a nejnovější technologie!
- sestavit Vám na míru přesně takové aplikace, jaké vaše společnost potřebuje – neznáme nic jiného než individuální přístup!
- vytvářet schvalovací procesy a tím automatizovat práci ve vaší společnosti – už žádné běhání s papírem!
- fulltextově vyhledávat a archivovat Vaše data – už žádné zdlouhavé dohledávání!
- data ze všech Vaších systémů strčit doslova do kapsy – díky responzivnímu designu a mobilní aplikaci!