SPECIALISTA PÉČE O ZÁKAZNÍKY

Co od Vás očekáváme?

  • Péči o naše stávající zákazníky, udržování dobrých vztahů s nimi, a to vše prostřednictvím telefonu, emailu, případně chatu
  • Identifikaci a posouzení současné potřeby zákazníka
  • Kontakt stávajících zákazníků s cílem informovat je o našich produktech, zodpovídání dotazů ohledně našich produktů a souvisejících poskytovaných služeb
  • Aktualizace informací o zákaznících v interní databázi

Co budete potřebovat?

  • Alespoň částečnou zkušenost jako zástupce společnosti nebo jiná role prodeje / služeb zákazníkům
  • Vynikající komunikační dovednosti se zákazníky alespoň po telefonu
  • Naučit se vše o našich produktech a službách, a poté všechny informace poskytnout našim zákazníkům
  • Být trpělivý, empatický a vášnivě komunikativní
  • Znalost práce v CRM systémech, případně vůle se nechat zaškolit

Proč se Vám u nás bude líbit

  • Jsme menší a pohodový kolektiv, jdeme za stejným cílem, a tak k sobě i přistupujeme
  • Pokud přijdete s dobrým nápadem, rádi ho zrealizujeme
  • Dostanete veškeré vybavení pro svou práci, včetně mobilního telefonu s firemním tarifem
  • Pracovní doba na částečný nebo plný úvazek
  • Dostanete dostatek času pro sebevzdělávání a seberozvoj
  • Možnost pravidelných hodin angličtiny
  • Stravenky jsou samozřejmostí
  • Posilovna přímo v budově
  • 5 týdnů dovolené

Zaujala Vás pozice?

Zavolejte nám nebo napište