Používání aplikací pro úkoly

Jak banka vytvořila aplikaci, která zkracuje dobu zpracování faktur o 75 %

Výzva

Pro tuto banku bylo zpracování faktur ruční a časově náročné – přijměte fakturu, přejděte na skener, naskenujte jednu fakturu po druhé, vraťte se zpět na stůl, otevřete každé výsledné PDF a poté extrahujte a ručně z klávesnice vyberte fakturační data do firemního ERP systému.

Řešení

Pro digitalizaci dokumentů a automatizaci pracovních postupů banka vyvinula vlastní řešení: aplikaci pro tento úkol, kterou lze snadno nainstalovat do multifunkčních zařízení s technologií Xerox® ConnectKey® a také do mobilních zařízení zaměstnanců. Se svou novou vlastní aplikací banka zkrátila dobu zpracování faktur ze 40 hodin měsíčně na pouhých 10 hodin měsíčně.

V akci

1. Připraveno k provedení

Josh, spolupracovník velké banky, potřebuje zpracovávat denní faktury společnosti. Přistoupí k Xerox® MFP a vloží do podavače více než 100 faktur.

2. Denní úkoly jednoduše

Stiskne tlačítko Skenování faktur a faktury jdou přímo do bankovního systému. Práce je hotová!

3. Navrženo s ohledem na efektivitu

Díky vlastní aplikaci banky trvalo Joshovi dokončení této úlohy několik sekund, což mu umožnilo přejít na jiné úkoly a ponechat multifunkční tiskárnu zdarma pro ostatní zaměstnance.

4. Zlepšení obchodních procesů

Vlastní aplikace banky zvýšila efektivitu, snížila náklady, zrychlila zisky a vedla ke šťastnějším zaměstnancům.

Zaujalo Vás to?

Kontakt

Kontaktujte mě

Chcete více informací?

XDOC DS s.r.o.

NAGANO PARK I.
U Nákladového nádraží 3146/6
130 00 Praha 3

    Budeme Vás kontaktovat